dijous, 3 de gener del 2013

Entrevista a Ruth Méndez, jugadora del CE Sabadell (Part I de II)

Ruth Méndez, un dels fitxatges per la davantera del CE Sabadell.

Explica'ns una mica de la teva trajectòria esportiva, Ruth:

Vaig començar a jugar en un equip federat en el CD Llano, als 8 anys, fins als 10 anys, per desprès passar un any en un Primera Divisió Aleví, amb la UE Sabadell Nord, i anar desprès al CE Sabadell FC, on vaig passar dues temporades. Desprès vaig anar al Cadet-Juvenil del RCD Espanyol, on vaig estar una temporada. La última, abans de tornar al CE Sabadell, vaig fer la pretemporada amb el RCD Espanyol B, que està a Segona nacional, i fins i tot vaig jugar un amistós amb l'equip de Superlliga, però realment, no volia quedar-me a l'equip de Segona nacional, per que la majoria de les meves companyes d'equip es quedaven a preferent, i allà vaig jugar tota la temporada.

Com vas descobrir el futbol?

El vaig descobrir de ben petita, per que el meu pare jugava a futbol i el meu germà també, jugava aquí, al CE Sabadell i de petita anava a veure'ls.

Quan vas saber de l'existència del futbol exclusivament femení?

Ho vaig descobrir quan un entrenador que hi havia al CE Sabadell, Jordi Garcés, em va venir a buscar a la UE Sabadell Nord i em va portar a un equip completament femení.

La temporada ha començat amb 11 victòries consecutives, amb un alt nivell per part vostre. Quines claus creus que son les que us han portat a aquest gran inici?

Una de les claus és sens dubte, les ganes que tenim totes les integrants de la plantilla que tenim de pujar de categoria, i demostrar a la afició del CE Sabadell, que el seu femení té moltíssimes ganes de donar un gran salt.

Quins equips creus que acabaran amb vosaltres per dalt? Veus algun clar favorit per l'ascens?

Estic convençuda que hem de tenir molt en compte el CECF Les Garrigues, ja que tenen un equip molt sòlid en defensa, però també molt complert a la resta de les seves línies, però bé, dependrà de nosaltres mateixes aconseguir fer el millor paper a la lliga.

Per contra, quins equips creus que patiran més a la zona baixa?

Potser vaig veure al CF Barceloneta com l'equip més fluixet de la categoria. 


Els tres clubs sabadellencs on ha estat jugant Ruth. CD Llano, UE Sabadell Nord i CE Sabadell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada