dijous, 17 de gener del 2013

Entrevista: Eli de Santiago (Part II de II).

Eli de Santiago, una de les jugadores més joves de la Lliga.

Contra quins equips tens una motivació especial? En aquests partits normalment surts amb més confiança o més nervis a la gespa?

Sempre et motiva més fer un bon partit davant d'un equip que esta per sobre de la classificació que el teu, però guanyar un partit, sigui el que sigui, i sumar els tres punts és l'objectiu quan se salta a la gespa.

Quin tipus de partit en tota la temporada creus que serà el més difícil per al teu equip?

Suposo que els partits més difícils són contra els tres primers, però no ets pots confiar mai, perquè en el món del futbol sempre pots tenir sorpreses. 

Ets la més jove de la plantilla del FC Sant Quirze. Com ho portes?

Crec que a part de ser la més jove del FC Sant Quirze, soc també una de les 2 més joves de la lliga, però ho porto força bé. Sé que haig de lluitar, treballar i sobretot aprendre de totes les meves companyes, però també haig d'aprendre de les jugadores contraries. 

Com es porta aquest salt tant gran entre haver jugat en categoria Infantil i ara jugar en categoria sènior?

Realment, és un salt molt gran i que a vegades em costa. És dur, però alhora, molt positiu i enriquidor, tant com a jugadora però també com a persona. El nostre entrenador confia molt en mi i jo amb ell, i també amb les meves companyes. Potser sense ell no podria estar on soc. 

Com ha sigut per a tu començar en un equip nou amb companyes noves? Et va costar molt l'adaptació?

La veritat, és que em va ser molt fàcil. Em vaig sentir molt ben acollida des del primer dia, i això que jo soc una persona molt tímida. Vam fer equip des del primer moment. 

Com veus el futur del futbol femení en general?

El futbol femení sempre ho té més difícil que el masculí, sobretot a Espanya, però crec que d'aquí un temps canviaran les coses com ja esta passant en altres països. L'ideal seria que arribés a ser com a Estats Units o a Suècia.

Futbolísticament, fins a on t'agradaria arribar?

A mi m'agradaria ser com Leo Messi, pero en definitiva arribaré a ser la Eli de Santiago, amb el meu esforç i el meu treball. En resum: Em sento una noia feliç, jugadora del F.C. Sant Quirze.


De nou, des d'aquesta plana, volem donar les gràcies per les facilitats, rapidesa i per totes les dades que ens ha proporcionat la pròpia entrevistara. Moltes gràcies Eli, esperem que segueixis donant la bona imatge que has donat fins ara durant tota la temporada, i que gaudeixis del nostre esport durant molts anys.

Afegit: La jugadora més jove de la Lliga segons llicències de la FCF a la categoria és na Núria Hidalgo, de la UE Tàrrega.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada